reede, jaanuar 06, 2006

Teadmiseks

Tere tere

Ma ei teinud seda lehekülge näitamaks midagi ideaalset või demonstreerimaks teistele oma oskusi. Siin on hoopis lihtsad sissekanded, mis tehtud iseendale, ainult et väikese kõrvaltvaatamisvõimalusena ;) Nali. Loomulikult ma ei keela sõna sekka öelda. Isegi väga meeldiv oleks, kui keegi söandaks ka oma muljeid avaldada. Kontakt on lehel täiesti olemas.

Ma teen seda lehte, nagu see mul välja tuleb. Ei midagi rohkemat.

Korvidest kavatsen ma kirja panna kõike mis aga pähe tuleb. Samuti kõikvõimalikke linke ja muud huvitavat, mis punumisega seotud. Samas pottide kohta postitan ma healjuhul vaid pildi. Ja palun ärge oodake mingit pikemat seletust või täpseid juhiseid. Ma ilmselt ei hakka neid siia kirja panema.

Pange punuma!

1 Comments:

Anonymous Anonüümne kirjutas...

Kuna ise ei oska, siis olen pisut kadegi, kui näen milliseid toredaid oskusi inimesed omavad. Edu ja tegemisrõõmu !
Sant, õpipoiss Kullaketrajatest.

12:53 AM  

Postita kommentaar

<< Home