esmaspäev, jaanuar 23, 2006

Korv õuntega


Selle korvi tegin juba Luual, oli vist tookord esimene ja üldse kõige suurem korv, mille teinud olen. Üldiselt tuli see korv kiiresti ja rõõmuga, sest tuju oli ka hea.

Huvitav on see, et alati kõik tahavad juba enne korvi valmis saamist seda endale lunida. Aga ma ei ole andnud. Eks ma ikka olen kinkinud ka, aga siis rohkem inimestele, kes mulle tähtsad on. Seda korvi tahtis endale saada üks haljastaja, ta tahtis seda endale sokikorviks. Aga nagu näha, ma ei andnud. Tõin selle hoopis koju ja emale meeldib ta ukse kõrval nurgas. Pildil siis siin sees õunad. Hmm...lähen vaatan, mis seal praegu on ....
Praegu ei ole seal midagi, õunad on ära söödud. Üksvahe olid seal plastpudelid. Aga pudelid sobivad taarakonteinerisse paremini. Ja ükskord olid kivid, mis ma olen kuhugi niimoodi ära suutnud panna, et ei leiagi vist enam üles. Pean vist uued ja suuremad tooma.