reede, aprill 07, 2006

Aednikumajas





Niih, olen ühikast ühe vana arvuti taga ja sain kuidagimoodi kaks fotot arvutisse sikutatud. Ühel neist on Kärt oma korviga, mille ta eile valmis sai. Ja foto sai imeline, nagu maal kohe! Kärdi korvid on väga omlaadsed, sellised äärmiselt tihedad ja tugevad. Jube põnev, igal punujal on ikka täiesti oma käekiri! Ma filmisin oma fotokaga muidugi ka, aga ma ei suuda neid faile arvutis mitte millegagi avada. Eks see siis kunagi ehk näha ole.
Ja teisel fotol olen mina ise. No comments. Olen oma korviga, mis lõpuks valmis sai. Valgeid sokke mitte märgata, eksole ;)Kahjuks hetkel sellest korvist päris head pilti postitada ei saa, need on teises arvutis hoopiski.

2 Comments:

Anonymous Anonüümne kirjutas...

tere!
imelised punutised...täpselt nagu peab.mitte et mul kooritud klantskorvide vastu midagi oleks aga need lihtsad on kuidagi soojemad ja lõhnavad nii hästi.punun ise kaa kuigi ma üldse ei oska.isegi pajusid ei tunne.korjan suvalisi ja mis murdub see murdub.
tänud et oma lehele reklaami tegid!hakkan siin tihti külas käima.

2:57 PM  
Anonymous Anonüümne kirjutas...

tere Ivari! nu nüüd siis tean, kuhu inimesed saata kui mu pilti näha tahavad. kahju et nii tume...aga seda põnevam:)

8:39 PM  

Postita kommentaar

<< Home